Bedankt voor uw stem!

Bedankt voor uw stem Emmenzaterdag 24 maart 2018 20:17

ChristenUnie Emmen bedankt u allemaal voor uw stem!

We zijn erg dankbaar voor de 2042 mensen uit Emmen die afgelopen woensdag op ons hebben gestemd! Tot aan de laatste telling was het woensdagavond heel erg spannend, gelukkig mogen we onze twee zetels behouden. We mogen u de komende vier jaar weer vertegenwoordigen in de gemeenteraad!

Henk en Annette worden onze nieuwe raadsleden en zij worden d.v. donderdag 29 maart geinstalleerd om 19.30 uur in het gemeentehuis (raadszaal, Raadhuisplein 1, ingang Vreding 5 te Emmen). In hun werk worden zij geholpen door de steunfractie. Samen zullen we ons blijven inzetten voor de gemeente Emmen. Wij hopen dat wij ook de komende vier jaar op uw steun kunnen rekenen en we danken u voor het vertrouwen tot nu toe!

Hier onder voor uw informatie het aantal stemmen dat wij hebben mogen ontvangen en vervolgens de verdeling van de zetels van de gemeenteraad. Nogmaals, wij danken u allemaal voor het vertrouwen dat u in ons heeft gesteld!

Stemmen per kandidaat:

1. Bosch-de Veen, A.T. (Annette) (v) 248
  2. van Heusden, W. (Willem) (m) 77
  3. Pruisscher, R.R. (Roy) (m) 128
  4. Döpp-van Berkum, T.W. (Willemijn) (v) 58
  5. Supheert, M.J. (Michèl) (m)  56
  6. Engberts, J. (Jan) (m)  29
  7. Bouwhuis, A.J. (Arjan) (m)  12
  8. Meerveld, H. (Hero) (m)  31
  9. Stoorvogel-Heuer, E.D. (Esther) (v)  218

De verdeling zetels onder de partijen:

• Wakker Emmen 11