LTO debat en PG Nieuwscafé

2-18-03-08 PG nieuwscafe Annette aan het woordvrijdag 09 maart 2018 17:37

Donderdagavond waren Henk en Michèl  aanwezig bij het LTO debat op Sportlandgoed in Zwartemeer. Zij hebben hier goede gesprekken mogen hebben met boeren en tuinbouwers.

Op dezelfde tijd waren Annette en Willemijn aanwezig bij het verkiezingscafe in het Brinkenhoes georganiseerd door PG Emmen Zuid. Er was een fijne sfeer. De organisatie had zich verdiept in alle verkiezingsprogramma's. Elke partij mocht zichzelf één minuut presenteren en daarna had één van de presentatoren, Jan Fischer of Dick Wieringa, een vraag voor de partij. Alle partijen (Jongeren Aan Zet, Wakker Emmen, PvdA, CDA, D66, DOP, VVD, LEF!, ChristenUnie, GroenLinks, SP, 50PLUS en Senioren Belang Noord) behalve de PVV (die vroegtijdig moest vertrekken) hebben zich zo voorgesteld. Hierna was er gelegendheid voor gesprek en ontmoeting.

Wij willen de organisatoren bedanken voor het vele werk dat zij verzet hebben voor deze beide activiteiten.